دوره زبان انگلیسی برای کودکان

رمز موفقیت تلاش و سرمایه گذاری روی خودتان است. دوره آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان اکنون توسط تیم آموزشگاه فنی حرفه ای چارسوق اصفهان با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن ارائه شده است که می تواند باعث پیروزی شما در این زمینه شود و هرآنچه مربوط به این عرصه هست را بصورت جامع و کامل در اختیار شما قرار میدهد.

زبان انگلیسی یکی از پر سود ترین کسب و کار های جهانی است و اگر آن را به صورت حرفه‌ای و زیر نظر اساتید مجرب یاد بگیرید به جرعت می توان گفت که آینده خودتان را تضمین کرده اید در ادامه با ما همراه باشید.

مدت زمان: ۸ ساعت

پیشنیاز: ندارد

نوع دوره: حضوری

گواهینامه: بله

سطوح مهارت: همه سطوح

ظرفیت: ۸ نفر

شروع دوره: پس از تکمیل ظرفیت

مدرس: ساسان پور

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
پرداخت آنی و سریع بدون نیاز به مراجعه حضوری

قیمت دوره

۸۰۰/۰۰۰ تومان

زبان انگلیسی برای کودکان

اشتراک گذاری

5/5

 

تاریخچه زبان انگلیسی

تاریخچه زبان انگلیسی به قدمتی بیش از 1500 سال برمی‌گردد. این زبان در ابتدا توسط قبایل آنگل و ساکسون در منطقه جزیره بریتانیا صحبت می‌شد و پس از آن به عنوان زبان محاوره‌ای و نوشتاری در بریتانیا و سایر مناطق جهان رواج یافت.
آموزشگاه چارسوق برگزار کننده دوره زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان می باشد.
در قرن 5 میلادی، قبایل آنگل و ساکسون از مناطق شمالی آلمان و دانمارک به بریتانیا در طول تغییراتی که در ساختار سیاسی آنجا رخ داد، وارد شدند. آن‌ها زبانی مشترک به نام “آنگلو-ساکسون” را با خود آوردند که اساس زبان انگلیسی معاصر را تشکیل می‌دهد.

در طول قرون و با تأثیر اقوام و فرهنگ‌های مختلف، زبان انگلیسی تغییراتی را طی کرد. در قرون وسطی، زبان انگلیسی با تأثیر زبان فرانسوی به عنوان زبان نخبگان و خانه‌داران استفاده می‌شد، در حالی که زبان ساده مردم از جنبه‌های محلی و دیگر زبان‌های اسکاندیناوی نیز تأثیر می‌پذیرفت.

با گذر زمان و با تشدید تجارت و برقراری ارتباطات بین المللی، زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی به تدریج قدرت و شهرت گسترده‌تری پیدا کرد. همچنین، با سرعت پیشرفت علم و فناوری و نفوذ فرهنگ غربی، انگلیسی به عنوان زبان علمی، فنی و رسانه‌ها مورد استفاده قرار گرفت.

اکنون، زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی دیگر شناخته می‌شود. همچنین، به عنوان زبان ارتباطات بین‌المللی، زبان تجارت، زبان علم و فناوری، و زبان موسیقی و فرهنگ جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مزایا دوره زبان انگلیسی برای کودکان

دوره‌زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان دارای مزایای فراوانی هستند. در زیر، به برخی از این مزایا اشاره می‌کنم:

1. یادگیری طبیعی و ناخودآگاه: در دوران کودکی، مغز کودکان بسیار حساس و قابلیت یادگیری زبان را با سرعت بالا دارد. زبان یادگرفته شده در این دوران به صورت طبیعی و ناخودآگاه جذب می‌شود و کودکان به راحتی قواعد و لغات جدید را فرا می‌گیرند.

2. تقویت توانایی‌های شنیداری و تلفظ: دوره‌ زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان آموزشگاه چارسوق شامل فعالیت‌های شنیداری و تلفظ متنوعی هستند که به تقویت توانایی‌های شنیداری و تلفظ کودکان کمک می‌کنند. این کار باعث می‌شود که کودکان همچنین بتوانند مکالمات روزمره را به خوبی درک و تلفظ کنند.

3. تقویت مهارت‌های مکالمه: یکی از هدف‌های اصلی دوره‌ زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان، تقویت مهارت مکالمه است. این دوره‌ها با استفاده از بازی‌ها، نقش‌آفرینی و فعالیت‌های تعاملی، کودکان را تشویق می‌کنند تا به طور فعال در مکالمات شرکت کنند و قابلیت ارتباط با دیگران را تقویت کنند.

4. توسعه مهارت‌های خواندن و نوشتن: دوره‌زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان شامل فعالیت‌ها و تمرین‌هایی برای توسعه مهارت‌های خواندن و نوشتن می‌باشند. این کمک می‌کند تا کودکان بتوانند متون ساده را خوانده و ترجمه کنند و همچنین بتوانند به طور مستقل و خلاقانه نوشته‌های خود را بسازند.

5. افزایش اعتماد به نفس: یادگیری زبان انگلیسی در دوران کودکی می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کودکان شود. آن‌ها با تسلط بر زبان انگلیسی، قدرت بیشتری در برقراری ارتباط با دیگران و عبور از موانع زبانی پیدا می‌کنند که می‌تواند اعتماد به نفس و خودتحکمی را تقویت کند.

 

 

کاربرد دوره زبان انگلیسی

دوره‌ زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان می‌تواندبرای افرادی با هر سطح آموزشی و هدفی کاربرد داشته باشند. در زیر به برخی از کاربردهای اصلی دوره‌ زبان انگلیسی چارسوق اشاره می‌کنیم:

1. یادگیری زبان انگلیسی برای مسافرت: اگر قصد دارید به یک کشور انگلیسی‌زبان سفر کنید، دوره‌ زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای مکالمه روزمره، خواندن نشانه‌ها و پرسش‌ها، و مذاکره در موارد مربوط به سفر را بهبود بخشید.

2. بهبود مهارت‌های تحصیلی و آکادمیک: دوره‌ زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان می‌تواند مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیداری و مکالمه در موضوعات مختلف و تحصیلی را بهبود بخشد.

3. بهبود فرصت‌های شغلی: یادگیری زبان انگلیسی چارسوق می‌تواند در بهبود فرصت‌های شغلی شما تأثیر بگذارد. زبان انگلیسی زبانی بین‌المللی است و در بسیاری از صنایع و حوزه‌های شغلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک دوره زبان انگلیسی می‌تواند در بهبود مهارت‌های کاربردی از جمله مصاحبه‌های شغلی، رزومه نویسی و ارتباطات تجاری کمک کند.

4. ارتباطات بین‌المللی: زبان انگلیسی به عنوان زبان ارتباطات بین‌المللی شناخته می‌شود. دوره‌های زبان انگلیسی می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید با افراد دیگر از جمله همکاران، دوستان و مشتریان بین‌المللی درک و ارتباط برقرار کنید.

5. بهره‌وری در استفاده از منابع به زبان انگلیسی: با یادگیری زبان انگلیسی، شما به منابع مختلفی مانند کتاب‌ها، مقالات علمی، ویدئوها و منابع آنلاین به زبان انگلیسی دسترسی خواهید داشت.

 

درآمد دوره زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان می‌تواند درآمدهای زیادی را به همراه داشته باشد. در زیر، تعدادی از راه‌هایی که می‌توان با استفاده از زبان انگلیسی درآمدزایی کرد را بررسی می‌کنیم:
آموزشگاه چارسوق برگزار کننده دوره زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان می باشد.
1. تدریس خصوصی: کودکانی که زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفته‌اند، می‌توانند به عنوان معلم زبان انگلیسی برای سایر کودکان فعالیت کنند. آن‌ها می‌توانند جلسات تدریس خصوصی برگزار کنند و درآمد قابل توجهی کسب کنند.

2. آموزش آنلاین: با پیشرفت فناوری و ارتباطات، آموزش آنلاین رونق بیشتری گرفته است. کودکان ماهر در زبان انگلیسی می‌توانند به عنوان معلم آنلاین در پلتفرم‌های آموزشی فعالیت کرده و هزینه ثبت‌نام دانش‌آموزان را کسب کنند.

3. ترجمه و تولید محتوا: کودکانی که به خوبی زبان انگلیسی را می‌فهمند، می‌توانند در حوزه ترجمه و تولید محتوا فعالیت کنند. آن‌ها می‌توانند مقالات، کتاب‌ها، ویدئوها و سایر محتواها را به زبان انگلیسی ترجمه کنند و درآمدی قابل توجه کسب کنند.

4. فروشگاه آنلاین: کودکان با استفاده از زبان انگلیسی می‌توانند فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنند و محصولاتی مانند کتاب‌های الکترونیکی، محصولات دست‌ساز، لوازم التحریر و سایر محصولات مرتبط با زبان انگلیسی را به فروش برسانند.

5. شغل‌های مرتبط با زبان: به دلیل اهمیت زبان انگلیسی در جوامع جهانی، کودکانی که به خوبی آن را یاد گرفته‌اند می‌توانند در شغل‌هایی که نیاز به زبان انگلیسی دارند، مشغول شوند. به عنوان مثال، ترجمه‌کار، مربی زبان انگلیسی، مسئول ارتباطات بین‌المللی و …

بازار کار دوره زبان انگلیسی

آموزشگاه چارسوق واقع در اصفهان خیابان رحیم ارباب نبش کوچه ۱۱ برگزار کننده دوره زبان انگلیسی برای کودکان اصفهان تحت نظر اساتید برجسته، هنرجویان خود را به بازار کار معرفی میکند.

دوره زبان انگلیسی برای کودکان در اصفهان

آموزشگاه فنی حرفه ای چارسوق ارائه دهنده دوره زبان انگلیسی برای کودکان در اصفهان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می کند: زیر نظر اساتید مجرب و پیمانکاران  با ارائه مدرک بین المللی سازمان فنی حرفه ای کشور.
آموزشگاه فنی حرفه ای چارسوق در اصفهان – خیابان رحیم ارباب ، نبش کوچه 11 قرار دارد. این مجتمع آموزشی با مجوز سازمان فنی‌حرفه‌ای کشور به همشهریان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند.
با شرکت در دوره زبان انگلیسی برای کودکان در اصفهان در آموزشگاه چارسوق حرفه ای شوید و از مزایای دوره بهره مند شوید.

 

این دوره از صفر تا صد را آموزش میدهد و مناسب همه افراد علاقمند میباشد

پس از گذراندن دوره آموزشی مهارت در آموزشگاه چارسوق در هر حرفه مهارت آموز به آزمونهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی و بایستی در دو مرحله آزمون کتبی تستی با حداقل نمره 50 و آزمون عملی با حداقل نمره 70 موفق به گذراندن آزمون مربوطه شده و گواهینامه مهارت دریافت نماید. 

ثبت نام کارآموزان در همه سنین امکان پذیر است و مشکلی از این بابت نیست

از طریق پیش ثبت نام داخل همین صفحه و پرداخت هزینه ی آن منتظر تماس کارشناسان ما برای هماهنگی جهت شرکت در دوره باشید.در ضمن اگر امکان شرکت در روزهای خاص نداشتید پول شما عودت داده شده یا برای دوره بعدی که تشکیل شود ذخیره میشود.

همچنین امکان ثبت نام بصورت تلفنی و حضوری هم مهیا میباشد.

03136620620

09399921944

 مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور،نشان دهنده ساعات کاری شما در آن دوره می باشد و این مدرک قابل ترجمه و بسیار معتبر در سرتاسر جهان است.آموزشگاه چارسوق در حال حاضر در سایت این امکان را فراهم آورده که پس از دریافت مدرک دوره با ارسال رزومه خود و در صورت تائید کارفرمایان شما را معرفی کند.

دوره های آموزشگاه چارسوق بنا بر سیاست آموزشگاه ما بروی پروژه محوری و نزدیکی درس به بازار کار طبق اصول سازمان فنی و حرفه ای کشور ،مناسب این زمینه است ولی ما برای بحث تئوری و نمره قبولی آزمون هم درکنار شما تا روز دریافت مدرک هستیم

 تمامی اساتید دارای رزومه قوی و چندین سال سابقه در بازار کار هستند.

آموزشگاه چارسوق اصفهان با فراهم آوردن شرایط پرداخت اقساطی مناسب کارآموز گام موثری جهت یاری به کارآموزان علاقمند به شرکت در دوره های آموزشی برداشته است.

میانگین امتیاز: 2/5 - (4 امتیاز)