دوره اسکیس و راندو (پیشرفته)

رمز موفقیت سرمایه گذاری روی خودتان است. دوره اسکیس و راندو (پیشرفته) اکنون توسط تیم آموزشگاه فنی حرفه ای چارسوق با بالاترین کیفیت ممکن ارائه شده است که می تواند باعث پیروزی شما در این زمینه شود.

این عرصه یکی از پر سود ترین کسب و کار های جهانی است و اگر آن را خوب یاد بگیرید به جرعت می توان گفت که آینده خودتان را تضمین کرده اید در ادامه با ما همراه باشید.

مدت زمان:۳۰ ساعت

پیشنیاز: اسکیس و راندو مقدماتی

نوع دوره: حضوری

گواهینامه: بله

سطوح مهارت: همه سطوح

ظرفیت: ۸ نفر

شروع دوره: بزودی

مدرس: مهندس صفورا شاهین

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
پرداخت آنی و سریع بدون نیاز به مراجعه حضوری

قیمت دوره

۲/۳۰۰/۰۰۰تومان

اسکیس و راندو

اشتراک گذاری

اسکیس و راندو پیشرفته


آموزش اسکیس در لغت (Sketch) از ریشه ای یونانی (Schedios) گرفته شده و به معنی طراحی سریع و دست آزاد است که به عنوان طرح اولیه استفاده می شود. در کل اسکیس یک راه سریع برای ضبط ایده های طراح برای استفاده در آینده است. از این واژه در رشته ی معماری استفاده های متعددی می شود.اسکیس در لغت به معنی پیش طرح یا طرح اولیه است که از این پیش طرح در رشته های مختلف مانند طراحی صنعتی، معماری و نقاشی و حتی طراحی وب و طراحی نرم‌ افزار کاربردی موبایل (به ‌طور کلی طراحی رابط کاربری)، به معنای طراحی سریع یا طراحی استفاده میشود. در پیش‌ طرح از جزئیات صرف نظر می‌ شود و کلیات موضوع به صورت غیر دقیق نشان داده می‌شود.

اسکیس در واقع بیانگر نحوه تفکر طراح در رابطه با طرح های معماری می باشد که سبب ایجاد طراحی های منحصر به فرد و ناب در معماری می گردد. ایده های معماری باید سریع و با استفاده از ایده ها و تفکرات ناب ذهنی طراحی شوند.

مهم ترین عامل برای ایجاد اسکیس های فوق العاده داشتن علاقه و تمرین داوم برای خلق اسکیس های زیبا است زیرا این دو عامل کمبود استعداد را در این زمینه جبران میکنند . تقلید و مشاهده طرح های دیگر و استفاده از تکنیک بکار رفته در طرح های قبلی میتواند در خلق اسکیس های جدید و طراحانه موثر باشد . در ادامه به بررسی برخی از نمونه اسکیس ها در معماری می پردازیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید