دوره جامع طراحی سایت اصفهان

رمز موفقیت تلاش و سرمایه گذاری روی خودتان است. دوره طراحی سایت اصفهان  اکنون توسط تیم آموزشگاه فنی حرفه ای چارسوق اصفهان با بالاترین کیفیت  و کمترین هزینه ممکن ارائه شده است که می تواند باعث پیروزی شما در این زمینه شود و هرآنچه مربوط به این عرصه هست را بصورت جامع و کامل در اختیار شما قرار میدهد.

طراحی سایت یکی از پر سود ترین کسب و کار های جهانی است و اگر آن را به صورت حرفه‌ای و زیر نظر اساتید مجرب یاد بگیرید به جرعت می توان گفت که آینده خودتان را تضمین کرده اید در ادامه با ما همراه باشید.

مدت زمان: ۱۰۰ ساعت

پیشنیاز: ندارد

نوع دوره: حضوری

گواهینامه: بله

سطوح مهارت: همه سطوح

ظرفیت: ۸ نفر

شروع دوره: نیمه اول خرداد

مدرس: مهندس نوریان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
پرداخت آنی و سریع بدون نیاز به مراجعه حضوری

قیمت دوره

 ۸/۱۰۰/۰۰۰ تومان

دوره طراحی سایت اصفهان

اشتراک گذاری

5/5

 

تاریخچه طراحی سایت

طراحی جامع سایت به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.

تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.شما نیز می توانید با شرکت در دوره جامع طراحی سایت در آموزشگاه چارسوق اصفهان به راحتی کسب درآمد ارزی داشته باشید.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

فناوری‌های یکپارچه‌سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI ،ruby ،node js ،Python، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آن را پیشرفته تر کرده‌اند. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (Responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.

همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.

تاریخچه وردپرس

مت مولنوگ پایه‌گذار وردپرس است که در 27 مِی سال 2003 آن را به صورت رسمی عرضه کرد، نرم‌افزار کدبازی که در ابتدا به طور گسترده از سوی وبلاگ نویسان برای نوشتن وبلاگ مورد استفاده قرار می گرفت اما حالا با گذشت چند سال از انتشار آن و بروزرسانی های مختلفی که در آن ایجاد شده و از طرفی همان انعطاف پذیری که در بالا به آن اشاره شد قادر خواهید بود تا علاوه بر وبلاگ با استفاده از افزونه ها و طراحی های اختصاصی در پوسته های وردپرس هر نوع وبسایتی را با آن راه اندازی کنید.

سئو چیست؟

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.با ثبت نام در دوره طراحی جامع سایت در آموزشگاه چارسوق اصفهان، در سئو حرفه ای شوید.

هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبه‌ی بهتری را به مقاله‌ها و محتوای یک سایت اختصاص دهند.
چنانچه به دنبال افزایش بازید و بازخورد سایت خود هستید، با ثبت نام در دوره طراحی جامع سایت در آموزشگاه چارسوق اصفهان ، به راحتی بازدید و بازخورد سایت خود را افزایش دهید.

تعریف سئو و چند نکته درباره SEO
اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می‌توانند متفاوت باشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار دقیق اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنها توجه کنیم:

مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.
با توجه به اینکه امروزه اکثر خرید ها به صورت آنلاین و از طریق سایت ها انجام می شود ، شما با گذراندن دوره طراحی جامع سایت اصفهان میتوانید در خانه ، اجناس و کالای خود را بفروش برسانید.

جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است

 

 

آموزش طراحی سایت با وردپرس

اگر بخواهیم به زبان ساده به معرفی وردپرس بپردازیم، وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به راه اندازی انواع های  مشاهده شده به جرأت می توانم این اطمینان را به شما بدهم به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به راه اندازی هر نوع وبسایت با وردپرس کنید.با ثبت نام در دوره جامع طراحی سایت در اصفهان ،به راحتی وارد بازار کار شوید.

با آموزشگاه چارسوق در اصفهان همراه باشید تا با یک زبان حرفه ای تر اقدام به معرفی وردپرس کنیم و پاسخ این سوال را که وردپرس چیست؟ می توان گفت، وردپرس عبارت است از یک سایت ساز متن باز و رایگان تحت وب که در دسته CMS ها (Content Management System) قرار دارد. همانطور که اشاره شد وردپرس به صورت رایگان و متن باز می باشد که می توان آن را جزء دسته نرم افزارهای دنیای آزاد  قرار داد.  به معنی این است که اگر دستی در برنامه نویسی و کدنویسی داشته باشید قادر خواهید بود تا هر نوع شخصی سازی بر روی وردپرس انجام داده و سایت دلخواه خود را با استفاده از آن  طراحی و پیاده سازی کنید.با ثبت نام در دوره جامع طراحی سایت در آموزشگاه چارسوق اصفهان در وردپرس حرفه ای شوید.

وردپرس چیست به زبان حرفه ای: وردپرس با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده و توسط Mysql نیز پشتیبانی می شود، همچنین نسخه ای برای پست گرس کیو ال نیز موجود می باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

دوره جامع طراحی سایت

 

html&css چیست؟

سی اس اس مخفف Cascading Style Sheet (CSS) است. زبان css یک زبان طراحی صفحات وب برای ایجاد و ساخت مشخصات ظاهری اسناد و اطلاعات وب سایت می باشد. css یکی از رایج ترین و محبوب ترین ابزارهای طراحی صفحات وب سایت نوشته شده توسط زبان HTML و یا XHTML می باشد و همچنین از زبان های اسکریپت دیگری مانند plain XML، SVG و XUL نیز به خوبی پشتیبانی می نماید.با شرکت در دوره طراحی سایت در کدنویسی حرفه ای شوید.

در کدنویسی با استفاده از CSS می‌توانید استایل سایت مثل رنگ ، از اطلاعات ظاهری مانند صفحه بندی، رنگ و سایز و نوع فونت می باشد. این جداسازی موجب افزایش سرعت در دسترسی به سایت، انعطاف پذیری بیشتر برای کنترل ویژگی های ظاهری، قابلیت طراحی چندین صفحه با یک فرمت یکسان و جلوگیری از پیچیدگی و انجام کارهای تکراری در طراحی وب سایت می گردد.

برخی از کاربردهای CSS عبارتند از:

تعیین ارتفاع و عرض
طراحی سایت رسپانسیو صفحات
انتخاب پس زمینه
انتخاب محل قرار گرفتن یک عنصر مانند متن یا عکس و…
تعیین چیدمان نوشته ها (چپ چین، راست چین و…)
مشخص کردن میزان فاصله ی عناصر از همدیگر
تغییر در نوع نوشتاری (فونت، رنگ و…)
در ادامه با ساختار کدهای CSS آشنا می شوید.

 

 

درآمد طراحی سایت

بگذارید خیلی ساده به شما بگوییم، که هیچ جواب مشخصی برای این سؤال پیدا نمی‌کنید. هزینه‌ها در بازار طراحی سایت شفاف نیست و هیچ تعرفۀ مشخصی هم وجود ندارد (متاسفانه)! یعنی برخی شرکت‌ها ممکن است برای طراحی یک سایت ساده از شما 30 میلیون تومان پول بگیرند و برخی دیگر همان سایت را با 3 میلیون تومان راه‌اندازی کنند. 

پس درآمد شما هم به عنوان یک طراح سایت، مقدار مشخصی ندارد. مثلا شاید در یک شرکت طراحی سایت مشغول باشید و حقوق ماهانه تقریبا مشخصی را دریافت کنید. (تا آنجایی که می‌دانیم این حقوق از ماهی 2 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه کار، شروع می‌شود و برای افراد برنامه‌نویس و مسلط به React به ماهی 10میلیون تومان و بیشتر، می‌رسد.)

دوره جامع طراحی سایت

دوره طراحی سایت در اصفهان

آموزشگاه نیمه خصوصی چارسوق، متشکل از مدرسین دانشگاه،فارغ التحصیلان دکترا و ارشد معماری، شهرسازی ، برق و کامپیوتر است.این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور،در رشته های معماری،شهرسازی،عمران،برق و کامپیوتر می باشد.با کادری مجرب،آموزش های خود را در قالب دوره های حضوری،آنلاین مدتی ست که آغاز به کار کرده است .مدرسین که نقاط ضعف دانشگاه و نیاز های بازار کار را شناخته و با برنامه ریزی دقیق ،تصمیم به ارتقای سطح دانش عزیزانی که به این حوزه علاقمند هستند گرفتند.آموزشگاه چارسوق اصفهان با فراهم آوردن شرایط پرداخت اقساطی مناسب کارآموز گام موثری جهت یاری به کارآموزان علاقمند به شرکت در دوره های آموزشی برداشته است.آموزشگاه چارسوق ، در نظر دارد که هنرجویان عزیز شرکت کننده در دوره طراحی جامع سایت را به بازار کار معرفی کند.

این دوره از صفر تا صد طراحی سایت را آموزش میدهد و مناسب همه افراد علاقمند میباشد

پس از گذراندن دوره آموزشی مهارت در آموزشگاه چارسوق در هر حرفه مهارت آموز به آزمونهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی و بایستی در دو مرحله آزمون کتبی تستی با حداقل نمره 50 و آزمون عملی با حداقل نمره 70 موفق به گذراندن آزمون مربوطه شده و گواهینامه مهارت دریافت نماید. 

ثبت نام کارآموزان در همه سنین امکان پذیر است و مشکلی از این بابت نیست

از طریق پیش ثبت نام داخل همین صفحه و پرداخت هزینه ی آن منتظر تماس کارشناسان ما برای هماهنگی جهت شرکت در دوره باشید.در ضمن اگر امکان شرکت در روزهای خاص نداشتید پول شما عودت داده شده یا برای دوره بعدی که تشکیل شود ذخیره میشود.

همچنین امکان ثبت نام بصورت تلفنی و حضوری هم مهیا میباشد.

03136620620

09399921944

 مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور،نشان دهنده ساعات کاری شما در آن دوره می باشد و این مدرک قابل ترجمه و بسیار معتبر در سرتاسر جهان است.آموزشگاه چارسوق در حال حاضر در سایت این امکان را فراهم آورده که پس از دریافت مدرک دوره با ارسال رزومه خود و در صورت تائید کارفرمایان شما را معرفی کند.

دوره های آموزشگاه چارسوق بنا بر سیاست آموزشگاه ما بروی پروژه محوری و نزدیکی درس به بازار کار طبق اصول سازمان فنی و حرفه ای کشور ،مناسب این زمینه است ولی ما برای بحث تئوری و نمره قبولی آزمون هم درکنار شما تا روز دریافت مدرک هستیم

 تمامی اساتید دارای رزومه قوی و چندین سال سابقه در بازار کار هستند.

آموزشگاه چارسوق اصفهان با فراهم آوردن شرایط پرداخت اقساطی مناسب کارآموز گام موثری جهت یاری به کارآموزان علاقمند به شرکت در دوره های آموزشی برداشته است.

دیدگاهی در مورد “دوره جامع طراحی سایت

  1. احمد رضا گفت:

    عالی بود حتما ثبت نام کنید
    بهترین دوره ای که تا حالا رفتم

  2. احمد رضا گفت:

    سلام به همه دوستان بهترین جایی بود که در اصفهان رفتم .❤️❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میانگین امتیاز: 4.2/5 - (5 امتیاز)